Overgang 2019

Overgang 8 september 2019

Nieuwsbericht geplaatst op
woensdag 4 september 2019

Komende zondag starten we het nieuwe scouts- en gidsenjaar met onze traditionele overgang.
Je bent welkom vanaf 13u aan onze jongenslokalen in de Vlotstraat 42A.

13u - Welkom
13.15u - Startshow en jaarlied
13.30u - Overgang voor alle takken, nadien glijbaan open voor iedereen die wil!
17.20u - Slotshow, afscheid stoppende leiding en leidingsverdeling
18u - Inschrijvingen nieuwe en bestaande leden (doorlopend tot 19u)

Inschrijvingen
Je kan bij de nieuwe takleiding terecht om de inschrijving voor komend werkjaar af te werken.
Je hoeft geen documenten mee te brengen; nadien ontvang je uitnodiging om persoonlijke en medische gegevens online door te geven.
Nieuwe leden die op voorhand ingeschreven zijn via onze website, kunnen ook bij de takleiding terecht.
Wie niet op voorhand inschreef kan bij de groepsleiding terecht. In sommige takken zullen we mogelijks de ledenstop bereiken en met een wachtlijst werken. Wil je lid worden, schrijf je dan zo snel mogelijk in!
Kan je op zondag niet langskomen voor de inschrijving? Er is een tweede inschrijvingsmoment op maandag 9 september tussen 19.30 en 21u.